The Goracle unavailable for comment.

Via Gulf News:

The news channel Al Jazeera Mubasher Misr saw 22 members of staff resign on Monday in Egypt over what they alleged was coverage that was out of sync with real events in Egypt.

Anchor Karem Mahmoud announced that the staff had resigned in protest against what he called “biased coverage” of the events in Egypt by the Qatari broadcaster.

Mahmoud said that the resignations had been brought about by a perceived lack of commitment and Al Jazeera professionalism in media coverage, adding that “the management in
Doha provokes sedition among the Egyptian people and has an agenda against Egypt and other Arab countries.”

Mahmoud added that the management used to instruct each staff member to favour the Muslim Brotherhood.